Hétfő 7:30-15:45 | Kedd 7:30-16:30 | Szerda 7:30-16:30 | Csütörtök 7:30-16:30 | Péntek 7:30-16:30 | Szombat 8:00-12:00 | Vasárnap Zárva

Tisztelt Vásárlóink! Dec.20- január 8. között zárva tartanak üzleteink. Békés karácsonyi ünnepeket és boldog új esztendőt kívánunk! Jövőre is visszavárjuk Önöket.

Felhívás ingyenes  padlásszigetelésre >>>

Széchenyi 2020 – Vectory

GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01584

Vectory integrált ügyviteli rendszer sikeres bevezetése az SZ+C Kft-nél.

A projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2019-01584
A kedvezményezett neve: SZ+C STÚDIÓ Kft
A projekt címe: “Vectory integrált ügyviteli rendszer sikeres bevezetése az SZ+C Kft-nél.”
Vissza nem térítendő támogatás összege: 16 millió Ft
Visszatérítendő hitel összege: 20 millió Ft                                                 

A projekt megvalósítási ideje: 2019.07.01.-2020.03.30

A projekt keretében az Integrált Ügyviteli Rendszer (illetve moduljai) kerül bevezetésre: A Microsoft SQL Server adatbázis kiszolgáló környezet lehetőségeit maximálisan kiaknázó, moduláris felépítésű, grafikus felületű, integrált ügyviteli és vállalatirányítási rendszer, mely: – támogatja integrált, komplex, redundanciától mentes ügyvitel kialakítását, – biztosítja a tárolt adatok integritását és konzisztenciáját, – kompatibilis az elterjedt ügyfél és kiszolgáló oldali alkalmazásokkal, – szabványokat támogat, – több telephely valósidejű, egyetlen rendszerbe történő összekapcsolhatóságát teszi lehetővé, és – biztosítja a rendszerhez való hozzáférést távoli elérésben is. Microsoft SQL Server Szoftver Licenc: A rendszer SQL alapú, egységes, nyílt adatbázisra épülő integrált ügyviteli rendszer, így működéséhez elengedhetetlen SQL adatbáziskezelő szoftver megléte.

Bevezetendő modulok:

  1. Vállalati CRM, értékesítési terület A Kereskedelmi moduljai támogatják az alapvető értékesítési folyamatokat, továbbá elősegítik marketing kampányok előkészítését és menedzselését a törzsadatokban megadott paraméterek alapján leválogatható célközönség részére.
  2. Beszerzési, logisztikai terület A Logisztikai folyamatokat kiszolgáló moduljai révén alkalmas a hatékonyság növelésére a beszerzők és logisztikusok által elvégzendő feladatok körében, valamint egyszerűen és folyamatosan biztosítható a készletek optimális szinten tartása.
  3. Pénzügyi, számviteli terület A Pénzügyi és Könyvelési moduljaival a cég a mindenkori ez irányú jogszabályi előírásoknak eleget tevő, naprakész nyilvántartást vezethet a gazdasági állapotát befolyásoló dokumentumokról, adatokról. A rendszer segítségével a beszámolási, könyvvezetési kötelezettségeinek automatizált és hatékony módon tud eleget tenni.
  4. Munkafolyamat-irányítási rendszer (WF) A Workflow modulja a vezetői irányítás támogatását szolgálja. Segítségével könnyedén megtervezhetők a vállalat munkafolyamatai, növelhető azok hatékonysága.
  5. Elektronikus iratkezelési rendszer A Iroda-automatizálást szolgáló moduljai által többek között alkalmas a kimenő, bejövő és belső iratok, dokumentumok, faxok iktatására, nyilvántartására. A bevezetéshez szükséges szolgáltatások: – Telepítés – Konfigurálás – Migráció – Oktatás – Helyszíni tanácsadás – Specifikáció, testreszabás A rendszerkövetelményeknek megfelelő hardver ajánlat alapján a projektben beszerzésre kerülnek az ehhez szükséges eszközök, berendezések – nem meglévő erőforrásokra fog épülni az új rendszer. Jelenleg az SPS Media e-link megoldását használjuk. A régi vállalatirányítási rendszer teljes egészében lecserélésre kerül majd az újjal, tehát a régi rendszer nem mosódik össze a pályázat révén bevezetésre kerülő szoftverrel semmilyen területen, sem adatkapcsolat, sem egyéb fejlesztés terén, tehát a régi nem marad használatban – kizárólag csak archív adatok lekérdezésére szolgál.